prostewydatki.pl Rak Nie Jest Chorobą Miniboksy reklamowe

REKLAMA

 
?| branże A- B- C- D- E- F- G- H- I- J- K- L- M- N- O- P- R- S- T- U- V- W- X- Y- Z- Ż
Co to jest pozycjonowanie stron w Google?

Dla wielu osób, pojęcie pozycjonowania stron, jest dosyć proste do zdefiniowania. Chodzi przecież o podwyższenie pozycji swojej strony w wyszukiwarce Google. Jednak tak naprawdę, jest to dość skomplikowany i przede wszystkim - długotrwały proces.

Zanim zaczniemy...

Na początku, zastanówmy się czym tak naprawdę jest pozycjonowanie i co ono nam daje. Faktycznie, dzięki niemu pozycja naszej strony w wyszukiwarce jest znacznie wyższa. Co jednak dzięki temu otrzymujemy?

1. Pozycjonowanie stron, może gwałtownie podwyższyć nasze dochody. Chodzi oczywiście o samą sprzedaż ale nie tylko. Możemy np zacząć zarabiać na wyświetlaniu reklam na naszej stronie www. To też będą przychody...

2. Większa popularność w sieci. Pozycjonowanie pod określoną frazę, daje nam dużo więcej, niż najlepsza reklama. Wyszukiwanie witryn pod kątem wprowadzonych fraz, to około 85 procent wszystkich odwiedzin stron.

3. Pozycjonowanie może nam też się nie udać. Wszystko zależy od tego, czy robimy to z głową.

Siła tkwi we frazie

Jak łatwo się domyślić, pozycjonujemy strony pod określone frazy. Niestety, z każdym rokiem, konkurencyjność w sieci jest coraz większa. Stąd też pozycjonować pod konkretne frazy jest znacznie trudniej. Jeśli np będziemy pozycjonować pod popularne frazy, wybicie się na najwyższą pozycję może okazać się niemożliwe. W grę wchodzą tu tak zwane "frazy długiego ogona". Im bardziej zróżnicowana fraza, tym łatwiej będzie nam wybić się w sieci.

Pamiętajmy też, że pozycjonowanie działa tylko w przypadku konkretnych fraz. Jeśli pozycjonujemy witrynę pod frazę "domy sprzedaż", to najprawdopodobniej po wpisaniu "sprzedaż domów" nasza pozycja nie będzie już aż tak korzystna...

Wyższa pozycja nie zawsze ok...

Gdy zlecamy komuś usługę pozycjonowania, często uważamy że za maks kilka tygodni, nasza witryna będzie na pierwszym miejscu. A jeśli nie na pierwszym, to przynajmniej na drugim, trzecim, czwartym itd. Ważne, by była na pierwszej stronie. Tymczasem takie myślenie to błąd. Który może nas sporo kosztować.

Pozycjonowanie stron na pozycję niższą, może nam się nie opłacić. Liczba odwiedzin stron, gwałtownie spada z każdą kolejną pozycją. Pierwsza strona w rankingu, może być np odwiedzana 1000 razy. Z kolei druga, będzie miała 200 a trzecia... tylko 50 odsłon.

Dlatego wystrzegajmy się umów, w których pozycjoner gwarantuje nam pozycję w pierwszej 10-tce. Wybierajmy ofertę na pierwszą trójkę, które przyniosą nam najwięcej dochodów.

A co, jeśli umowa zawiera optymalizację strony www? Wtedy należy się na nią zgodzić. Dzięki optymalizacji, naszą stronę będzie można znacznie łatwiej znaleźć w Sieci.

Artykuł dodał użytkownik: stefan sosnowski

Tagi: pozycjonowanie, seofuture  

FIRMY POWIĄZANE Z ARTYKUŁEM




Prace techniczne
Szanowni Państwo
Z powodu trwających prac technicznych możliwość logowania i rejestracji konta została chwilowo wstrzymana.
Bardzo przepraszamy za utrudnienia.